Subject: FW: Palun minu nimele Deltasse ja JIRAsse
From: "Anne Vesinurm" <[email-masked]>
To: "Anne Vesinurm" <[email-masked]>
Date: Thu, 29 Aug 2024 15:49:06 +0300

From: [email-masked] <mailto:[email-masked]>  <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Wednesday, August 21, 2024 11:05 AM
To: Tuuli Tsahkna <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: Uued bussipeatused Võru valda

Tere,

Kagu Ühistranspordikeskus korraldab avalikku liinivedu Põlva- ja Võru
maakonnas. Meie ühingu liige, Võru Vallavalitsus, on meid halduslepinguga
volitanud tegelema taristu rajamisega seotud küsimustes.

Võru vald soovib tähistada uued bussipeatused Mutsu külla,
Kaagu-Kerepäälse teele nr 25209. Mõlemale poole teed. Kavandatava peatuse
asukoha skeemid on manuses.

Lisaks soovib Võru vald tähistada ühele teepoolele uue peatuse riigiteele
nr 25239. Kavandatava peatuse asukoha skeem on manuses.

Palume väljastada Kagu Ühistranspordikeskusele tingimused nimetatud
peatuste rajamiseks riigiteedele.

Lugupidamisega

Sander Saar
juhataja
MTÜ Kagu Ühistranspordikeskus
------------------------------------------
 <mailto:[email-masked]> [email-masked]
58558702
Kesk 20 / 63308 Põlva
 <http://kagu.ytk.ee/> kagu.ytk.ee

Saatja: Peep Kimmel <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >

Saatmisaeg: kolmapäev, 14. august 2024 15:12

Adressaat: [email-masked] <mailto:[email-masked]>

Teema: Uued bussipeatused

Tere!

Manuses kodanike poolt soovitud uute bussipeatuste asukohad. Vaata üle,
kas sobivad ja siis peaks Tr ametiga kooskõlastama

Hanikase külas peatuste sildid ümber tõstetud.

Tervitades!

Lugupidamisega

Peep Kimmel

teedespetsialist

Võru Vallavalitsus

tel: 782 2716, 529 0640

e-post: [email-masked] <mailto:[email-masked]>